Malayed-Akadémia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Gates of Andaron-ban, azon is belül Derion-ban lévő boszorkány és varázslóképző akadémia, a Malayed.(Fórumon szerepjáték)
 
KezdőlapPortalLegutóbbi képekKeresésRegisztrációBelépés

 

 Bemutatkozás

Go down 
SzerzőÜzenet
Admin
Admin
Admin


Hozzászólások száma : 32
Csatlakozás ideje : 2011. Nov. 26.

Bemutatkozás Empty
TémanyitásTárgy: Bemutatkozás   Bemutatkozás EmptySzomb. Nov. 26, 2011 10:32 pm

Ami az iskoláról tudni kell


Igazgatói tanács és a Házvezetők

Az iskola három házból áll, melyekhez különböző tantárgyak tartoznak, de ezek a tantárgyak mindenkire kötelezőek. A házak nem különítik el erőteljesen a diákokat, nem skatulyáznak, tehát bármilyen jellem, bárhova kerülhet alapvetően, sőt üde színfolt egy alapértelmezésben nem oda tartzó diák egy-egy házban.
Vannak olyan tantárgyak amiket minden diák köteles tanulni, de vannak olyanok is amiket csak az adott ház tagjai. Maguk a tantárgyak néhány dologban megegyeznek a Harry Potter-ben lévőkkel, de néhány dolog meg eltér tőlük. A lényeg: egy kis tanulással, odafigyeléssel akár Iberia minden idők legnagyobb mágus lehetsz!

Az iskola alapítója, vezetője:
Az iskola alapítója, igazgató-helyettes:
Az iskola alapítója, igazgató helyettes:
Avalan házvezető:
Oak házvezető:
Rayman házvezető:



A Tanított Tantárgyak és a Tanárok
Asztonómia -
Legendás Lények Gondozása-
Bájitaltan-
Mágiatörténet-
Művészettörténet -
Bűbájtan-
Sötét Varázslatok Kivédése-
Bestiatan-
Atlétika-
Gyógynövénytan-
Elemi mágia-
Jóslástan-
Nekromancia-

Az iskolában nincsenek évfolyamok, összesen egy évfolyam van. Minden évben, minden diák automatikusan évfolyamot lép, de tesztet, vizsgát, felelést, házi feladat a diákoknak kell csinálniuk, ha az adott tantárgy oktatója igényt tart rá. Ez úgy értelmezhető, miszerint egy olyan magas szintű képzési rendszerű iskoláról van szó, ahova 7 évente csak egy évfolyam kerül be, akiket kiokítanak a tanárok, hogy aztán a diákokból Derion sőt Iberia legképzettebb emberei lehessenek.

A Játék

Szia kedves érdeklődő! Örömmel köszöntünk a Malayed oldalán. Amennyiben már játszottál hasonló fórumos szerepjátékot, nem lesz nehéz dolgod, ám ha még nem, segítünk egy kicsit az eligazodásban, hogy miről is van szó. Bár biztosan tudunk a rutinos játékosoknak újat mondani. Maga a játék egy varázslóiskola, mint például amilyet J.K.Rowling Harry Potter könyveiben is filmjeiben látsz. Ha már itt vagy, talán nem véletlenül érdekel ez a világ téged is. Nem kisebbre vállalkoztunk, minthogy visszaadjunk ebből a világból egy keveset anélkül, hogy másolásról lenne szó. Ez itt nem a mi Roxfortunk. Ez valami más, mégis abba a világba illesztve, kiegészítve a mi saját szájízünkkel, reméljük neked is tetszeni fog. Mi az ami hasonló?

-Járhatsz órákra, mint kedvenc könyved szereplői, és megismerkedhetsz a varázslatok misztikus tudományával.
-Barátok és ellenségeket szerezhetsz, társaiddal együtt nézhetsz szembe a kalandokkal.

Ám meg kell említenünk pár dolgot, ami bizony más, a teljesség igénye nélkül.

-Ez a játék nem feltétlenül a hősi kalandokról szól, ahol meg kell menteni a világot. Itt bizony a sötét mágia is szerepet kap, lehetőséged van ilyet is tanulni.
-Itt is házak vannak, mint a Harry Potter-ben. Itt is van lehetőséged olyan tantárgyakat tanulnod mint ott, de később még speciálisabb tantárgyakat is tanulhatsz, hogy tényleg nagy tudású mágus légy!

Ezek persze csak ízelítőként szolgálnak, több infót kár lenne ide leírni, mert kifolyna a szemed, mire végigolvasnád, vagy csak legörgetnél, hogy még milyen sok van, és végig sem olvasnád. Nem, jobb, ha mindent szép sorban adagolunk. Inkább pár általános dologról ejtünk még szót.

Tehát ez egy fórumos szerepjáték. Egy olyan netes többszemélyes játék amit valaki kitalált, (jelen esetben én és a vezetőség, azaz mi)és egy bizonyos világba helyezett el. Ez a világ Iberia (Tehát a GoA-i) világ. Itt van a Malayed. Ez egy mágusiskola Derionban, Markut mellett. Innen kap levelet a karaktered, akit majd el kell játszanod. Képzelj magad elé egy 13 éves gyerkőcöt. Ez a gyerkőc már eddig is a varázsvilágban élt, tehát tisztában van az alapdolgokkal, mint a mágia, meg hogy hogyan is működnek a dolgok, nem fogjuk a szájába rágni az elején, hogy ki volt Voldemort. Már felkaphatod a fejed, hogy 13 éves? Igen, ez is változtatás.Úgy gondoljuk, hogy egy ilyen gyerkőc Iberiaban elvégzett egy mágus-általános iskolát, és 13 éves korára ott tart, hogy készen áll, hogy elkezdje valódi tanulmányait. Az iskola 7 éves, tehát amikor végzel, a karaktered 20 éves lesz.És akkor visszatérve a játékra.Ne kezdj el mindenhova irogatni, éld bele magad abba a szerepbe, amit megformálsz. A karaktered belép, végigsétál az udvaron, kövesd nyomon az útján, és csak oda írj ahova logikus. A tanárok és a prefektusok mindenképpen segíteni fognak. Neked kell megalkotnod a saját karaktered jellemét, a többi majd mi adjuk hozzá. Gondold át, hogy kit is tudnál megszemélyesíteni, de kérünk, hogy ne más szereplőket válassz, találj ki egy sajátot. Ne feltétlenül abban gondolkozz, hogy te milyen vagy, mert abban semmi izgalmas nincs. Persze nem kell a saját személyiségedtől durván eltérőt csinálni, de ki tudja, talán élveznéd. Gondold ki, hogy miben jó, mik a szokásai, milyen kedve szokott lenni. Kik a szülei, milyen tanuló, tehát alkoss magadban egy élő emberkét, hiszen akár egy filmben vagy könyvben, te leszel a főszereplő a saját történetedben. Arra persze figyelj, hogy ez egy társasjáték, mindenki szeretne központi figura lenni, hiszen mindenki játssza a saját játékát.

Egy dolog: a mesélő (vagy is az én) szavam szent, törvény. Ha nem tartod be a szabályokat, a házad pontlevonásban fog részesülni. Az a ház amelyik a legtöbb pontott éri el a jó cselekedeteivel az a tanév végén kitüntetésben részesül, a győztes ház aranyserleget kap. Ami itt igazán dicsőség. De visszatérve a mesélőre. Ő olyan mint egy író, egyszer csak fölbukkan és amit ír az úgy is van, a többieknek ahhoz kell igazodniuk amit ír. Nyugi azért nem lesz vészesen komolya, mesélőre kalandoknál, párbajoknál esetleg a tanórákon számíthatsz.


És végezetül hogyan is játszunk? Egy hozzászólást első szám harmadik személyben írunk. Mégpedig *-ok között. Példa.
*Felsétál a lépcsőn, és amikor felért, kifújja magát.*

Ha mondunk valamit, akkor gondolatjel kell, vagy semmi.
*Felsétál a lépcsőn, és amikor felért, kifújja magát.* -Hé te ott! *Kiált társa után.*

Ha gondolunk valamit, hullámos vonallal jelöljük.
*Lehajtja a fejét az asztalra.* ~De unalmas ez az óra!~

Még egy fontos jelzés. Mivel minden szerepjátékos fórumon a karaktered cselekszik, mi történik akkor, ha te szeretnél kérdezni valamit? Van egy ún. off jelzés, ami rád vonatkozik. Ha így írsz, akkor mindenki tudni fogja, hogy ezt most játékon kívül kérdezed.
//Ne haragudjatok, hol van a szerepjáték szabályzat?//

Remélem érthető amit írtam.És akkor egy kis végszó. Reméljük, jól fogod itt érezni magad, és sok barátot szerzel. Mi, akik alapítottuk ezt az oldalt, szívesen látunk. Kérjük, hogy fogadd meg azok tanácsát, akik segíteni akarnak, és a tanárok szava a játékban pedig - akár egy könyvben - alapvető fontossággal bír.
Járj be az órákra, ha kedved van, játssz sokat. Ha bármi kérdésed van, ne habozz társaidhoz vagy a tanáraidhoz fordulni.
Vissza az elejére Go down
https://malayed.hungarianforum.com
 
Bemutatkozás
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Malayed-Akadémia :: Kézikönyv-
Ugrás: